Otázky a odpovede
Kde nájdem sídlo spoločnosti?
  • ORANET, s.r.o.

    Kancelárie: Novoť 147, 02955

    Otvorené: Po-Pi 8:00 až 17:00 (Obed 12:00-12:30)

    HOTLINE: Po-Ned 6:00 až 21:00

Ako si môžem objednať služby?
  • Objednanie našich služieb je možné: osobne, telefonicky na čísle: +421 907 822 870, alebo cez náš formulár na stránke, prípadne aj mailom oranet@oranet.sk.

Ako mám nastaviť OranetSAT TV?
  • Družica Belintersat 1 (51,5°E, Východ)
    Frekvencie: 11230, 11290. Všetky: H-horizontálne, SR: 45000, FEC 8/9-Auto, DVB-S2/8PSK.
    Odporúčame 80cm parabolu, LNB Inverto Black Ultra alebo Premium.

    Naladenie paraboly:tu

    SETTING:
    OpenboxS3 CI Menu / Instalacie / Servis Dababaz Aktualizacia Tu
    Cryptobox 650HD / Multimedia / USB / Tu
    Cryptobox 652HD / Multimedia / USB / Tu
    Cryptobox 750HD / Multimedia / USB / Tu

Aké doklady sú potrebné na uzatvorenie zmluvy?
  • K uzatvorenie zmluvy Vám je postačujúci platný občianský preukaz. V prípade záujmu o program pre účastníkov so zdravotným postihnutím je potrebný preukaz ZŤP.

Ako sa budú upravovať ceny k 1.1.2025?
  • Zverejnené 4.11.2024: Vážený zákazník, v prvom rade sa Vám chceme poďakovať za prejavenú dôveru, ktorú si veľmi vážime a veríme, že naše služby Vám aj naďalej budú prinášať radosť a potešenie. Od nového roka 2025 sme nútení navyšovať mesačné poplatky za internet a internetovú televíziu kvôli zmene sadzby DPH z 20 % na 23%, a to ako pre nových, tak aj pre existujúcich zákazníkov. K navýšeniu cien internetu a internetovej televízie dôjde k 01.01.2025. Oznamy o zmene boli zaslané poštou aj e-mailom pri poslednej fakturácii v novembri 2024. Napriek tomu, že sa nám dlhú dobu darilo držať ceny za naše služby na čo najnižších cenách, vzhľadom na neustále rastúce prevádzkové náklady, infláciu a novú sadzbu DPH, bola táto zmena nevyhnutná pre chod našej spoločnosti, najmä aby sme mohli skvalitňovať naše služby. Taktiež sme investovali do nových zariadení pre zlepšenie našich služieb, čo sa prejaví začiatkom roka v rýchlosti internetu u každého nášho klienta. Zmene sme sa dlho bránili, no navýšenie mzdových nákladov a tiež zavedenie transakčnej dane od apríla 2025 nám nedovoľuje ceny ponechať také, ako boli nastavené v uplynulom období. Všetci konkurenční operátori už ceny svojich služieb navyšovali, niektorí dokonca viackrát. Sme opäť medzi poslednými, ktorí k tomuto nepopulárnemu kroku pristupujú, no dostupnosť našich služieb pre širokú verejnosť je pre nás stále prvoradá. Ceny za internetové služby sa navyšujú v závislosti od konkrétneho programu, a to o 1,00 € – 2,00 €. Vašu výslednú cenu za naše služby si viete pozrieť v sekcii Internet po zakliknutí na Váš internetový program. Cena za internetovú televíziu sa navyšuje zo sumy 4,99 € na sumu 5,50 €, a každá ďalšia televízia sa navyšuje zo sumy 1,90 € na sumu 2,00 €. Ceny za prenájmy zariadení (IPTV box, optický prevodník, wifi router) ostávajú nezmenené. Zároveň dochádza k zvýšeniu cien aj ostatných doplnkových balíčkov televízie, a to v rozsahu zmeny výšky DPH. Ak so zmenou zmluvných podmienok nesúhlasíte, máte právo odstúpiť od zmluvy o poskytovaní elektronických komunikačných služieb podľa § 87 ods. 9 zákona č. 452/2021 Z. z. o elektronických komunikáciách bez sankcie a bez ďalších nákladov, do jedného mesiaca od oznámenia tejto zmeny. V prípade otázok nás neváhajte kontaktovať na zákazníckej linke 0907 822 870, mailom na adrese oranet@oranet.sk a fakturacia@oranet.sk Zmeny sa prejavia v novom fakturačnom období za 01 - 03//2025. Ak uhrádzate za naše služby formou trvalého príkazu, nezabudnite si upraviť výšku platby vo Vašej banke podľa nových zmien. Veríme, že oceníte našu neustálu snahu prinášať Vám kvalitné služby a zachováte nám svoju priazeň. S úctou Oranet, s. r. o.

Kde si môžem skontrolovať svoje platby?
  • Vaše faktúry a prehľad ich úhrad máte k dispozícií aj v online archíve, ktorý nájdete v Zákazníckej zóne tu.

    Vaše prihlasovacie údaje sú uvedené na každej faktúre v poslednom riadku, prípadne možete zavolať na Fakturáčné oddelenie Tel. +421 911 822 870 alebo email office@oranet.sk

Bude ma výjazd technika niečo stáť?
  • V prípade, že ste chybu nespôsobili Vy, prípadne nezlyhalo žiadne Vaše prídavné zariadenie, výjazd technika vám neučtujeme.

    V opačnom prípade Vám bude výjazd spoplatený sumou 8€ s DPH.

Ako mám nastaviť E-mail?
  • Prichádzajúci a odchádzajúci server: mail.oranet.sk

    Meno: Vaš Email a Vaše heslo (Zmena hesla na poštu)

    Server vyžaduje overenie a zabezpečeneene pripojenie SSL/TLS

    Porty by mali automatický zmeniť na SMTP=465 a POP3=995

Ako mám nastaviť Hosting, FTP, WEB, Databázu?
  • Prihlásenie: ISPCONFIG

    FTP: doména.sk (nepoužívať pasívny mód prenosu WWW)

Ako mám vypovedať zmluvu?
  • Vypovedať zmluvu je možné písomnou žiadosťou, ktorá bude doručená na našu adresu

    (Poprosíme o zaslanie žiadosti doporučene (podací lístom s číslom zásielky) na našu adresu)

    Výpovedná doba je 3 mesiace. Počas tejto doby je zákazník povinný vyrovnať všetky pohľadávky voči spoločnosti do 15. dňa mesiaca kedy uplynie výpovedná lehota.