Otázky a odpovede
Kde nájdem sídlo spoločnosti?
  • ORANET, s.r.o.

    Kancelárie: Novoť 147, 02955

    Otvorené: Po-Pi 8:00 až 17:00 (Obed 12:00-12:30)

    HOTLINE: Po-Ned 6:00 až 21:00

Ako si môžem objednať služby?
  • Objednanie našich služieb je možné: osobne, telefonicky na čísle: +421 907 822870, alebo cez náš formulár na stránke, prípadne aj mailom oranet@oranet.sk.

Aké doklady sú potrebné na uzatvorenie zmluvy?
  • K uzatvorenie zmluvy Vám je postačujúci platný občianský preukaz. V prípade záujmu o program pre účastníkov so zdravotným postihnutím je potrebný preukaz ZŤP.

Kde si môžem skontrolovať svoje platby?
  • Vaše faktúry a prehľad ich úhrad máte k dispozícií aj v online archíve, ktorý nájdete v Zákazníckej zóne tu.

    Vaše prihlasovacie údaje sú uvedené na každej faktúre v poslednom riadku, prípadne možete zavolať na Fakturáčné oddelenie Tel. +421 911 82280 alebo email office@oranet.sk

Bude ma výjazd technika niečo stáť?
  • V prípade, že ste chybu nespôsobili Vy, prípadne nezlyhalo žiadne Vaše prídavné zariadenie, výjazd technika Vám nebude účtovaní.

    V opačnom prípade Vám bude výjazd spoplatení sumou 8€ s DPH.

Ako mám nastaviť E-mail?
  • Prichadzajúci aj odchadzajúci server: mail.oranet.sk

    Meno: Vaš Email a Vaše heslo (Zmena hesla na poštu)

    Server vyžaduje overenie a zabezpečeneene pripojenie SSL/TLS

    Porty by mali automatický zmeniť na SMTP=465 a POP3=995

Ako mám nastaviť Hosting, FTP, WEB, Databázu?
  • Prihlásenie: ISPCONFIG

    FTP: doména.sk (nepoužívať pasívny mód prenosu WWW)

Ako mám vypovedať zmluvu?
  • Vypovedať zmluvu je možné písomnou žiadosťou, ktorá bude doručená na našu adresu

    (Poprosíme o zaslanie žiadosti doporučene (podací lístom s číslom zásielky) na našu adresu)

    Výpovedná doba je 3 mesiace. Počas tejto doby je zákazník povinný vyrovnať všetky pohľadávky voči spoločnosti do 15. dňa mesiaca kedy uplynie výpovedná lehota.